maandag
jan242011

High-tech projectiefilm

Met deze nieuwe high-tech film kan worden overgeschakeld van ondoorzichtig naar een film waarop je kunt projecteren. Het werkt door er een veilige spanning van 36Volt op te zetten. In ondoorzichtige toestand kan het perfect gebruikt worden als een projectiescherm dat zichtbaar is van beide kanten.

Deze schakelbare projectiefilm is zeer geschikt om als medium in te schakelen voor o.a showrooms, etalages, wachtruimtes, restaurants, kantines, beurzen en bedrijven enz.

Wat zijn de voordelen?
Verander een gewoon raam in een gigantisch tv-scherm.

Unieke functies:
Omschakelbaar, zichtbaar vanaf beide zijden.
Gebruik deze nieuwste technologie met een elegante uitstraling.
Trek de aandacht van de klant.
Grootformaat voor het verbeteren van uw winkelbeeld.
Het is de beste manier om de verkoop te bevorderen.
Het is overal binnen toepasbaar, met uitzicht op straat of strak onder het plafond.
Gemakkelijk content te vervangen.
Eenvoudige installatie.

Een paar reacties van klanten uit een winkelstraat.

“Ik was kleding aan het kopen, toen zag ik dat kleren heel mooi op modellen werden getoond het leek wel een modeshow, of een glossy magazine”.
“Ik vond het kapsel in de etalage echt iets voor mij dus ging ik naar binnen voor een knipbeurt”.
“Het is verrassend te zien dat zulke grote scherm opeens verschijnen en verdwijnen”.
“Een van de reden waarom ik graag winkel in grote winkelcentra is dat ze veel high-tech spullen hebben”.

Neem contact met ons op als u op deze nieuwe manier wilt communiceren.

woensdag
jan192011

Narrowcasting nu in 3D maar zonder brilletje

“Het grote voordeel van Narrowcasting is de mogelijkheid om de juiste kijker met de juiste boodschap op het juiste moment te bereiken en toegespitste content  aan te bieden”.

De content van de boodschap kan snel worden aangepast aan het gedrag van het unieke publiek. Bij de overige media is meestal alleen bekend wie de doelgroep is. Het voordeel met andere media is dat het publiek bij Narrowcasting nu nog specifieker kan worden gedefinieerd doordat ook de locatie en de omgeving van het scherm bekend zijn. Hierdoor kan er veel nauwkeuriger afgestemd worden op bijvoorbeeld acties voor o.a. treinreizigers (wachtruimtes), ziekenhuizen, winkelpubliek scholen, fast food restaurants, dienstverlening, beurzen, openbaar gebouwen, congrescentra, bioscopen, pretparken, onderwijs, enz.

Bij andere media kan het tijdstip en de samenstelling van uitzending natuurlijk ook worden beïnvloed. Maar dat heeft geen invloed op waar het publiek de boodschap zal ontvangen. Met Narrowcasting kunnen boodschappen exact worden gepresenteerd wanneer en waar u dat wilt.

 

3D+ Narrowcasting zonder brilletje

Een nog krachtig effect wordt bereikt met het unieke 3D+ Narrowcasting systeem. Dit is 3D+TV nieuwe stijl en zonder brilletje en hiermee totaal anders dan de 3DTV voor thuis- gebruik met verplicht brilletje. Dit nieuwe 3D+ medium is o.a inzetbaar op straat of op een beurs, in een winkel, op het werk, enz. Door iedereen te zien zonder brilletje en dat in gewoon daglicht. Zonder gebruik te hoeven maken van een brilletje kun je een veel groter publiek op een uniek manier bereiken. Uw eigen productcommercials of -animaties zijn in echt 3D en komen ca. 30 cm tot 150 cm buiten het beeldscherm, afhankelijk van de grote van het scherm.

Wilt u over 3D+ Narrowcasting verder praten bel ons dat voor een afspraak.

Binnenkort is onze Whitepaper over 3DTV zonder brilletje beschikbaar.

dinsdag
nov092010

Sociale media is hot! Maar wat is het en wat kan je ermee?

Wij hebben gemerkt dat veel bedrijven zich afvragen hoe ze Sociale Media moeten en kunnen toepassen in hun marketingactiviteiten. Samen met u kijken we naar de mogelijkheden en die zijn altijd aanwezig.

Wat is nu precies Social Media Marketing?

Sociale media is een verzamelnaam voor alle internet hulpmiddelen die het mogelijk maken om allerlei informatie op internet met elkaar te delen. Dus niet alleen maar tekstinformatie, maar ook beeld in vorm van geluid, video en foto. De bekendste sociale media platforms zijn de sociale netwerken:

Hyves
LinkedIn
Facebook
Videowebsite YouTube
Microbolg dienst Twitter

Wat zijn de voordelen van Social Media Marketing?
Sociale media kan voor elk bedrijf op verschillende manieren zeer interessant zijn. Het biedt de mogelijkheid daadwerkelijk met de klant in dialoog aan te gaan en te ontdekken wat zijn of haar wensen zijn.

Tevens wordt de kans geboden meer leads te vergaren en een loyale relatie op te bouwen met klanten. Maar ook de mogelijkheid tot het aantrekken van nieuwe medewerkers of het besparen van kosten op bijvoorbeeld klantenservice.

Waarom VanDenBor Communication & Design voor uw Social media Campagne?

Wij hebben uitgebreide ervaring binnen de internetmarketing en maakt daarbij bewust gebruik van Sociale Media. Met onze experts en betrouwbare partners bieden wij speciaal voor u ontworpen campagnes. Wij stimuleren u in het gebruik en toepassen van Social Media binnen uw marketingmix.

donderdag
aug052010

Interactiviteit realiteit of droom

Stel je voor je loopt door een winkelstraat en op de etalageruit zie je een verkoopster geprojecteerd die je vertelt over de laatste acties van deze week. In dezelfde straat staan speciale projectie-boxen opgesteld met holografische modellen die een 3D presentatie van de nieuwste kleding collecties, technische apparatuur of cosmetische producten laten zien.

Misschien wilt u na dit nieuwe winkelen naar een visrestaurant.  Op de vloer van het restaurant worden 3D reclamebeelden getoond tussen bewegende tropische vissen. Of u heeft in dit restaurant afgesproken voor een businessmeeting en op de vergadertafel verschijnen projecties waarvan de beelden met handbeweging zijn te veranderen omdat ze interactief zijn zodat u een perfecte presentatie geeft.

Het is allemaal al realiteit. De wereld zal in de nabije toekomst vol zijn van dergelijke interactieve digitale technologie. In de nabije toekomst kijken mensen niet meer verbaasd op van 3D- of spiegel schermen, touchscreen monitoren en drie dimensionale beelden. 

woensdag
jul212010

To blog or not to blog